متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است

 

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان آذر 1391     برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایان نامه ارشد: اولولیت بندی شاخص های تاثیر گذار بر رضایت گردشگران با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی داده ها(موردمطالعه: هتل های استان مازندران)

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته گردشگری عنوان : اولولیت بندی شاخص های تاثیر گذار بر رضایت گردشگران با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی داده ها(موردمطالعه: هتل های استان مازندران)

پایان نامه ارزیابی رضایتمندی گردشگران شهر تبریز از محصول توریسم مذهبی کشور عراق

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیا برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]

پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی     بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش (از دیدگاه گردشگران داخلی)                                    پاییز 1393 برای رعایت حریم […]

پایان نامه بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراک‌شده و انگیزه سفر گردشگران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده گردشگری پایان­نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی-بازاریابی عنوان: بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراک‌شده و انگیزه سفر گردشگران مطالعه موردی: آذربایجان شرقی    خرداد 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه تاثیر استقرار دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع در مراکز پلیس +10 شهرستان گلپایگان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  پایان نامه کارشناسی ارشد  رشته مدیریت دولتی- گرایش سیستم های اطلاعاتی عنوان تاثیر استقرار دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع در مراکز پلیس +10 شهرستان گلپایگان پاییز 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]

دانلود پایان نامه ارشد: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :علوم ارتباطات اجتماعی عنوان : بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی

دانلود پایان نامه ارشد:تحلیل ارتباط توسعه پایگاههای الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : برنامه ریزی و توسعه عنوان : تحلیل ارتباط توسعه پایگاههای الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران

پایان نامه ارشد : شناسایی محدودیت های گردشگران خارجی در ایران

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی  گرایش : بازاریابی عنوان :شناسایی محدودیت ­های گردشگران خارجی در ایران

دانلود پایان نامه ارشد : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی گرایش : برنامه ریزی و توسعه عنوان : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد:اولویت ‏بندی شاخص‏های ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران

هدف از این پژوهش اولویت‏بندی شاخص‏های ارزیابی رضایتمندی بازدید‏کنندگان موزه ملی ایران می‏باشد. با مطالعه تحقیقات پیشین و مدل‏های مفهومی ارزیابی رضایتمندی مشتریان، شاخص‏های رضایت بازدیدکنندگان موزه شناسایی شده سپس با استفاده از مدل آکاما مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه، داده‏های مورد نیاز از ۳۸۵ نفر از بازدید‏کنندگان موزه ملی ایران در شهر تهران جمع‏آوری گردید.
نتایج این پژوهش نشان می‏دهد که همه شاخص‏های مدل تحقیق بجز قیمت و ارزش ادراک شده بر رضایت بازدیدکنندگان موزه تأثیر دارد و قیمت بلیط موزه‏ها تأثیری بر میزان رضایت بازدیدکنندگان ندارد. همچنین با استفاده از آزمون فریدمن مشخص گردید که متغیر اطمینان دارای بیشترین میزان اهمیت و متغیر همدلی دارای کمترین میزان اهمیت از دیدگاه بازدید‏کنندگان است. محقق در انتها برای بهبود خدمات ارائه شده در موزه‏ها و افزایش سطح رضایت بازدیدکنندگان پیشنهادهایی ارائه کرده است که امید است با عنایت مسئولین امر شاهد ارائه خدمات بهتر در موزه‏ها و رضایت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان باشیم.
کلمات کلیدی: موزه، رضایتمندی، موزه ملی ایران

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری

پایان نامه گردشگری، انگیزه ها و عوامل مرتبط با آن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  مؤسسه آموزش عالی باختر ایلام پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته­ی مدیریت جهانگردی گردشگری، انگیزه­ها و عوامل مرتبط با آن (نمونه بررسی: شهر قصرشیرین) استاد مشاور: دکتر پاکزاد آزاد­خانی شهریور1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل […]

پایان نامه بررسی رابطه بین تاثیر بازاریابی کارآفرینانه برتوسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر ویژگی های مدیران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  موسسه آموزش عالی کار واحد خرمدره پایان­نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( گرایش بازاریابی ) بررسی رابطه بین تاثیر بازاریابی کارآفرینانه(بازارگرایی و گرایش به کارآفرینی)برتوسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر ویژگی های مدیران  ( مطالعه موردی : استان لرستان )        استاد مشاور […]

پایان نامه نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد                                                                          رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان   دی 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

موضوعات: بدون موضوع
[جمعه 1398-09-15] [ 09:55:00 ب.ظ ]