دانلود پایان نامه ، سمینار، پروپوزال با موضوع برند | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است : پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه پایان نامه شناسایی ورتبه بندی […] پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برنددانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکـده مدیریت گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند و قصد خرید بهار 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […] پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاهدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان […] پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برنددانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (A.M) دررشته مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس تابستان1393 برای رعایت حریم […] پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان زمستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […] پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) […] پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برنددانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشگده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A )) گرایش : داخلی عنوان: بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا ( زمستان ۱۳۹۱ برای رعایت حریم خصوصی نام […] پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برنددانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی – داخلی عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند با روش تحلیل معادلات ساختاری اسفند 1393 برای رعایت […] پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق عنوان: بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE تابستان1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن […] پایان نامه نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM)متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند 93 […] پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تحصیلات تکمیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیکی عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان استاد مشاور: سرکار خانم جودزاده بهمن 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […] پایان نامه شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت صنعتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی عنوان : شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران (مطالعه موردی: دانشگاه های شاهد، تهران و یزد) […] پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیشمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش (از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز 1393 برای رعایت حریم […] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران) زمستان […] پایان نامه بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجهی کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل بهمن ماه 139 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
[یکشنبه 1398-09-17] [ 04:14:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|