دانلود پایان نامه ، سمینار، پروپوزال درباره شکاف نیازها و خواسته های مشتریان | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
پایان نامه شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواستههای مشتریانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایاننامه کارشناسی ارشد موضوع شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواستههای مشتریان (مورد بررسی بانک پاسارگاد) استاد مشاور: دکتر احمدرضا قاسمی رشته مدیریت صنعتی (گرایش مالی) تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام […] پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر فعالیتهای کارآفرینانه در بانکداریدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان : شناسایی عوامل موثر بر فعالیتهای کارآفرینانه در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک پارسیان شهر تهران) زمستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام […] پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمه عنوان: بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 برای رعایت […] پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداریدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلی عنوان : بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه […] پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدماتدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل SERVQUAL در اداره برق شهرستان نطنز زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […] پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابراتدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی مالی عنوان ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات شهر اصفهان با استفاده از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393 برای رعایت […] پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولاتدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان: ارائه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات(مطالعه موردی: پوشاک شهرستان سرپل ذهاب) شهریور 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه […] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایش بازاریابی بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […] پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرومتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود […] پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […] پایان نامه مقایسه کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی و دولتی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوالمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکدۀ علوم انسانی پایاننامه دوره کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (گرایش مدیریت ورزشی) عنوان پایاننامه: مقایسه کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی و دولتی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال تیر ماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […] پایان نامه بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گروه مدیریت ورزشی عنوان : بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […] پایان نامه ارتباط کیفیت خدمات (بر مبنای مدل QUESC) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی عنوان ارتباط کیفیت خدمات (بر مبنای مدل QUESC) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد […] پایان نامه مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوالمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان : مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […] پایان نامه رابطه جو خلاقانه با میزان کار آفرینی دانش در دستگاههای اجرایی شهر یزدمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه: جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی “M.A” گرایش: منابع انسانی عنوان: رابطه جو خلاقانه با میزان کار آفرینی دانش در دستگاههای اجرایی شهر یزد زمستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]
[جمعه 1398-09-15] [ 11:46:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|