متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است

 

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی

پایان نامه مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه) شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه) شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه ارشد : بررسی تاثیر استراتژی های بازارگرایی بر خلاقیت کارکنان در شرکت همکاران سیستم

 

پایان نامه ارشد رشته علوم سیاسی : بررسی روش توصیفی – تحلیلی به نقش ژئوپلیتیک مذهب شیعه در استراتژی منطقه گرایی جمهوری اسلامی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی با عنوان : بررسی روش توصیفی – تحلیلی به نقش ژئوپلیتیک مذهب شیعه در استراتژی منطقه گرایی جمهوری اسلامی

پایان نامه تأثیر مؤلفه های تفکر استراتژیک بر توانمندسازی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان پایان‌نامه: تأثیر مؤلفه های تفکر استراتژیک بر توانمندسازی روانشاختی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم بهمن ماه 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی

عملکرد در لغت به معنای حالت یا کیفیت کارکرد است.  به این ترتیب، عملکرد سازمانی سازه­ای کلی است که بر چگونگی انجام عملیات سازمانی اشاره دارد. از نظر نیلی و همکاران (2002) ، عملکرد سازمانی به فرآیند تبیین کیفیت اثربخشی و کارایی اقدامات گذشته اطلاق می شود. مطابق این تعریف، عملکرد به دو جزء کارایی […]

پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]

پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ ی مدیریت بازرگانی(بازاریابی)  عنوان:‌ بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی(مورد مطالعه:بانک‌های دولتی شهرستان ایلام) استاد مشاور: دکترزینب طولابی تیرماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری

ر متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه تربیت بدنی و مدیریت ورزشی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) گرایش: مدیریت ورزشی  عنوان: پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری استاد […]

پایان نامه تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشکده مدیریت تحصیلات تکمیلی   پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت فراگیر  عنوان: تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه بررسی تأثیر بازارگرایی بر چابکی اسراتژیک با تأکید بر نقش فرهنگ سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تأثیر بازارگرایی بر چابکی اسراتژیک با تأکید بر نقش فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: صنعت دارو) پایان نامه برای دریافت درجه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل    شهریور1392   برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه فهم استراتژی های کارکنان برای تخریب مدیران

   متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده:  مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت دولتی گرایش: مدیریت منابع انسانی عنوان پایان نامه: فهم استراتژی های کارکنان برای تخریب مدیران اردیبهشت94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی در شرکت آلومینیوم پارس

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی)  عنوان: رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی در شرکت آلومینیوم پارس تابستان93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت بازرگانی گرایش: داخلی  عنوان: تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان کاشان زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

موضوعات: بدون موضوع
[جمعه 1398-09-15] [ 06:47:00 ب.ظ ]