دانلود پایان نامه ، پروژه ، سمینار ، پروپوزال درباره خدمات نوین بانکی | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوریمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشکده :دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری استاد مشاور: جناب آقای دکتر علی اکبر عالم تبریز آبان 1392 […] پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوریمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شدهمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییEMBA-گرایش بازاریابی عنوان بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده (شواهدی از شعب بانک ملت استان […] پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ریسک اعتباری و کاهش مطالبات معوق بانکیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : تجزیه وتحلیل سیستم عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر ریسک اعتباری […] پایان نامه مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوالمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان : مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […] پایان نامه تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت و وفاداریمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بینالمللی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت و وفاداری مشتریان شهر تهران (تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد) استاد مشاور: جناب آقای دکتر سیّد حمید خداداد […] پایان نامه بکارگیری مدلE-S-QUAL وANP در ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپردازمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی گروه مدیریت بازرگانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی بکارگیری مدلE-S-QUAL وANP در ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز (مطالعهی:شعب بانک ملت بوشهر) استاد مشاور دکتر مجید اسمائیلپور تیرماه 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام […] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A مدیریت دولتی گرایش مالی عنوان : بررسی عوامل موثر بر میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان البرز) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […] پایان نامه بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزدمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پژوهش: بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […] پایان نامه بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت¬مندی مدیرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش مالی عنوان : بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایتمندی مدیران شرکتهای صادراتی استان کرمانشاه (در حوزه ی B2B ) استاد مشاور دکتر فرشید […] پایان نامه بررسی راهکارهای ارتقای خدمات الکترونیک بانک پاسارگادمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت صنعتی بررسی راهکارهای ارتقای خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد با رویکرد ترکیبی DEA/BSC استاد مشاور : جناب آقای دکتر اکبر عالم تبریز زمستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […] پایان نامه بررسی نقش فن آوری های نوین ارتباطی در افزایش بهره وری روابط عمومیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق دانشكده:علوم انسانی گروه:علوم ارتباطات پایان نامه كارشناسی ارشد رشته ی ارتباطات گرایش علوم ارتباطات عنوان پایان نامه: بررسی نقش فن آوری های نوین ارتباطی (بانکداری الکترونیک) در افزایش بهره وری روابط عمومی بانک ملی ایران از نگاه مشتریان (مورد مطالعه […] پایان نامه کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملتمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی مرکز بابل پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک گروه مدیریت عنوان پایان نامه: کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت) شهریور 93 برای رعایت […] پایان نامه کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداریمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی مرکز بابل پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک گروه مدیریت عنوان پایان نامه: کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت) شهریور 93 برای رعایت حریم خصوصی […] پایان نامه تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان)متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم پایاننامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته: مدیریت اجرایی (استراتژیک) عنوان پایاننامه: تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان) […]
[یکشنبه 1398-09-17] [ 03:58:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|