دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان :    شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین  شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه)   زمستان […]

پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (A.M) دررشته مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند    برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس         تابستان1393    برای رعایت حریم […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل   عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) […]

پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشگده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A  )) گرایش : داخلی عنوان: بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا (   زمستان ۱۳۹۱    برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی – داخلی   عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند با روش تحلیل معادلات ساختاری   اسفند 1393      برای رعایت […]

پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق     عنوان: بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE   تابستان1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن […]

پایان نامه ارزیابی مطلوبیت تاثیر گذاری شعار بانک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت- دولتی- تشکیلات و روش ها  ارزیابی مطلوبیت تاثیر گذاری شعار بانک از لحاظ ساختاری و محتوایی بر افکار عمومی مثبت در بانک قوامین   بهار 1394    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد  رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند 93 […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تحصیلات تکمیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیکی  عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان استاد مشاور: سرکار خانم جودزاده بهمن 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: بانکهای تجاری استان ایلام ) استاد مشاور: دکتر محمد تابان شهریورماه 1393 برای رعایت حریم […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی   پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)   عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران)   زمستان […]

پایان نامه بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل  بهمن ماه 139 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تابستان 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل […]

 

پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت                                                 دانشگاه آزاد اسلامی                                                واحد یزد   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش: بازاریابی   عنوان: بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-09-10] [ 02:33:00 ق.ظ ]