دانلود پروپوزال، پایان نامه، سمینار درباره تعامل با مشتریان | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بین الملل با عنوان : بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید […] بازاریابی و درک نیاز های مشتریانبسیاری از مردم اشتباهاً واژه بازاریابی را فروش و انجام تبلیغات جهت ترغیب به خرید معنی می کنند. چنانچه کل بازاریابی را به یک کوه یخ تشبیه کنیم فروش بخش کوچکی است که در رأس آن قرار دارد و قسمت اعظم شاید بیش از ۹۰ درصد آن در زیر آب مخفی است. باید توجه داشت […] پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک ساماندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان بهمن ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن پایان نامه […] پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان زمستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […] پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A( مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […] پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش : مدیریت سیستمهای اطلاعاتی ( MIS ) بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر […] پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانکدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (نراق) دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان: بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C) زمستان 1393 […] پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداریدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلی عنوان : بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه […] پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابراتدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی مالی عنوان ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات شهر اصفهان با استفاده از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393 برای رعایت […] پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: مالی عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران» زمستان 1393 […] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایش بازاریابی بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […] پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلاممتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی تیرماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […] پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینامتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامهی کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا(مورد مطالعه:شعب بانک سینا شهر اصفهان) استاد مشاور: دکتر آرش شاهین مهر ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […] پایان نامه تعیین عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (گرایش مدیریت ورزشی) عنوان: تعیین عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی مهرماه 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […] پایان نامه ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان قزوینمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (گرایش مدیریت ورزشی) عنوان: ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان قزوین بهمن ماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
[شنبه 1398-09-16] [ 11:28:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|