متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان  بررسی تاثیر  CRM(مدیریت ارتباط با مشتری) و RM (بازاریابی رابطه مند) بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر گروه مدیریت نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز) استاد مشاور: دکتر علیرضا ناصر صدرآبادی مهر 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

دانلود پایان نامه:نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)

دانلود پایان نامه ارشد : میزان پذیرشCRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) در بانک و عوامل مرتبط با آن

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : مالی عنوان : میزان پذیرشCRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) در بانک و عوامل مرتبط با آن

پایان نامه ارشد: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

دانلود پایان نامه ارشد : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شركت مخابرات

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیک عنوان : طراحی مدلی جهت پیاده سازی  CRM در اداره دیتا شركت مخابرات

دانلود پایان نامه ارشد : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیک عنوان : طراحی مدلی جهت پیاده سازی  CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات

پایان نامه ارشد : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الكترونیكی با مشتری (ECRM) در بانك تجارت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم اجتماعی عنوان : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الكترونیكی با مشتری (ECRM)  در بانك تجارت

پایان نامه ارشد : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم اجتماعی عنوان : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM)  در بانک تجارت

پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات : ارائه مدل e-CRM با رویكرد مهندسی مجدد فرایندهای كسب و كار

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات  گرایش : تجارت الکترونیکی عنوان : ارائه مدل e-CRM با رویكرد مهندسی مجدد فرایندهای كسب و كار

پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات : ارائه مدل e-CRM با رویکرد مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات  گرایش : تجارت الکترونیکی عنوان : ارائه مدل e-CRM با رویکرد مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل: تاثیر CRM بر کیفیت ارتباط با مشتری

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بین الملل عنوان : تاثیر CRM بر کیفیت ارتباط با مشتری

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  عنوان : تأثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان

پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک: طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شركت مخابرات

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیک عنوان : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شركت مخابرات

 

پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک: طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیک عنوان : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-09-10] [ 01:31:00 ق.ظ ]