پایان نامه با موضوع حفظ مشتریان | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی (M.A) گرایش تحول عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […] پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطهمند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(بازاریابی بینالملل) حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطهمند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ) بهمن ماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […] بازاریابی و درک نیاز های مشتریانبسیاری از مردم اشتباهاً واژه بازاریابی را فروش و انجام تبلیغات جهت ترغیب به خرید معنی می کنند. چنانچه کل بازاریابی را به یک کوه یخ تشبیه کنیم فروش بخش کوچکی است که در رأس آن قرار دارد و قسمت اعظم شاید بیش از ۹۰ درصد آن در زیر آب مخفی است. باید توجه داشت […] پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک ساماندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان بهمن ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن پایان نامه […] پایان نامه رتبه بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیسدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی بینالملل عنوان: رتبه بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […] پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان زمستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […] پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) […] پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A( مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […] پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاهدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 برای رعایت حریم خصوصی […] پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمه عنوان: بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 برای رعایت […] پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاریدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامهی کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول) بهمن 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […] پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل تابستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام […] پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش : مدیریت سیستمهای اطلاعاتی ( MIS ) بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر […] پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. » گرایش مدیریت عنوان: بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی […] پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانکدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (نراق) دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان: بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C) زمستان 1393 […]
[یکشنبه 1398-09-10] [ 03:03:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|