پایان نامه ، سمینار، پروپوزال در مورد ارزش کالا | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
پایان نامه قواعد گمرکی ارزشگذاری کالا در حقوق ایراندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دانشکده حقوق پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (Ma) در رشته حقوق گرایش تجارت بینالملل موضوع قواعد گمرکی ارزشگذاری کالا در حقوق ایران و قواعد حاکم بر سازمان تجارت جهانی تابستان 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […] پایان نامه زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمددانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاه گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد و بهره وری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […] پایان نامه تاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهامدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق عنوان تاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهام شرکت های خودرو ساز پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پاییز 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی […] پایان نامه بررسی عوامل تاثیر گذار بر رقابتی بودن مناقصات کالادانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.A” رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بین الملل) عنوان: بررسی عوامل تاثیر گذار بر رقابتی بودن مناقصات کالا در شرکت ملی گاز ایران (با رویکرد مناقصات الکترونیکی) […] پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برنددانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی – داخلی عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند با روش تحلیل معادلات ساختاری اسفند 1393 برای رعایت […] پایان نامه تأثیر ارزش خالص دارایی در بازده صندوق سرمایه گذاریدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی (M .A) عنوان : بررسی تأثیر ارزش خالص دارایی در بازده صندوقهای سرمایهگذاری تابستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […] پایان نامه بررسی مبانی حقوقی و فرآیندهای اجرایی مالیات بر ارزش افزوده در حقوق مالیاتی ایراندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی عنوان: بررسی مبانی حقوقی و فرآیندهای اجرایی مالیات بر ارزش افزوده در حقوق مالیاتی ایران زمستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […] پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد […] پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالامتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل مــــوضــــوع : بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالا تابستان 1390 برای رعایت حریم خصوصی […] پایان نامه نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزشمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش (مورد مطالعه: شعب و نمایندگیهای شرکت سهامی بیمه ایران، تبریز) استادان مشاور دکتر ناصر […] پایان نامه شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب یک کارگزاری از کارگزاریهای بورس کالای ایران توسط مشتریانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب یک کارگزاری از کارگزاریهای بورس کالای ایران توسط مشتریان استاد مشاور: جناب آقای دکتر حسن زارعی متین […] پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برندمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه دورهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بینالملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […] پایان نامه تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) مدیریت بازرگانی-گرایش بین الملل عنوان تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی(مورد مطالعه : بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […] پایان نامه تاثیر ارزش درک شده بر پیشبرد فروش در نمایندگان فروش محصولات شرکت صبا باتری در شهر تهران با استفاده از مدل لاپیرمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گروه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان تحقیق: تاثیر ارزش درک شده بر پیشبرد فروش در نمایندگان فروش محصولات شرکت صبا باتری در شهر تهران با استفاده از مدل لاپیر زمستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]
[دوشنبه 1398-09-11] [ 01:14:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|