پایان نامه ، سمینار، پروپوزال درباره بازاریابی حسی | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستورانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […] پایا ن نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستورانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […] پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPEدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPE پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالیدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان: بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریان مطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) […] بازاریابی در ورزش بانوان و چالش هاسیدامیر حسینی عنوان مقاله : بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها سیدامیرحسینی: رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و مسئول بازاریابی IWAS(فدراسیون بین المللی ورزش معلولین با ویلچر و قطع عضوی ها) چکیده مقاله: با شکل گیری بازیهای المپیک […] پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […] پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیشبینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیونمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بینالملل عنوان پایان نامه: پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیشبینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون(مطالعه موردی: شرکت ملی صنایع مس ایران) زمستان […] پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت رشته مدیریت نشر عنوان: شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابی استاد مشاور: نازنین شیرزادخان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی […] پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانومتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعهی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی) استاد مشاور: دکتر احمد زنده دل بهمن ماه 1391 برای […] پایان نامه بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی (M.A) موضوع: بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتی در شرکت جهان فولاد کرمانشاه شهریور 93 برای رعایت حریم خصوصی […] پایان نامه همسوئی استراتژیهای بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابلمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی مهر البرز همسوئی استراتژیهای بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت MBA استاد مشاور دکتر محمدعلی شاهحسینی زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […] پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسطمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط به منظور بقا در شرایط رکود اقتصادی به روش FANP استاد مشاور: دکتر: دکتر میثم شیر خدایی […] پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرشمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی رشته مدیریت عنوان بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از […] پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه جهت دریافت درجه کارشناسیارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) عنوان نقش مشارکت مدیریت و قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) تیر 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […] پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه ایران در شهرستان رشتمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M-A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه عنوان : نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه ایران در شهرستان رشت تابستان 1394 […]
[جمعه 1398-09-15] [ 03:02:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|