پایان نامه ، پروژه ، سمینار درباره تبلیغات پیامکی | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان )متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم گردشگری پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی – گرایش بازاریابی جهانگردی شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان ) اسفند 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […] پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم گردشگری پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی – گرایش بازاریابی جهانگردی شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان ) اسفند 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […] دانلود پایان نامه : علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانههای پیامکیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم اجتماعی گرایش : (مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران) عنوان : علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانههای پیامکی دانلود پایان نامه:امکان سنجی و ارائه طرح سامانۀ تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاصامروزه نقش مؤثر بازاریابی و تبلیغات در موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. تبلیغات از طریق ابزارهای سیار پدیده ای است که با گسترش نفوذ فناوری سیار در میان جوامع، ظهور کرده است. در این میان پیام کوتاه به عنوان ابزاری با سطح پوشش بالا و هزینۀ پایین، پتانسیل خوبی برای انجام تبلیغات هدفمند و برقراری ارتباط یک به یک با مخاطبان در جهت حفظ مشتریهای فعلی و افزایش وفاداری آنها به شرکت دارد. در این پژوهش با توجه به فاکتورهای مؤثر بر پذیرش تبلیغات از طریق پیامک توسط مردم طبق تحقیقات پیشین، و همچنین توجه به انتظارات فعلی مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی، مدلی برای استقبال مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی ارائه شده و بر اساس این مدل سامانهای برای تبلیغات مؤثر از طریق پیام کوتاه طراحی شده است. ارزیابیها نشان میدهد که هم مردم و هم شرکتها نگرش مثبتی نسبت به سامانۀ تبلیغاتی پیشنهاد شده برای تبلیغات از طریق پیامک دارند. از خصوصیات این سامانه می توان مبتنی بر اجازه بودن و عدم ایجاد رنجش برای مخاطب، کنترلپذیری تبلیغات، شخصی سازی پیامها، وجود شرایط تشویقی برای کاربران و شناسایی مشتریان بالقوۀ شرکت ها را نام برد. پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: امکان سنجی و ارائه طرح سامانه تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاصدانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات دانلود پایان نامه ارشد جامعه شناسیدانلود پایان نامه : اهمیت رسانه ها در دنیای امروز دانلود پایان نامه ارشد: بررسی نقش استفاده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان تهران دانلود پایان نامه : علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانههای پیامکی پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی گرایش برنامه ریزی ورفاه اجتماعی درباره […] دانلود پایان نامه ارشد: بررسی نقش رسانه در آموزش پیشگیری از ایدز از دیدگاه کارشناسان علوم ارتباطات اجتماعیدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی گرایش : علوم ارتباطات اجتماعی عنوان : بررسی نقش رسانه در آموزش پیشگیری از ایدز از دیدگاه کارشناسان علوم ارتباطات اجتماعی پایان نامه های علوم اجتماعی – 140 پایان نامه جدید از دانشگاه تهرانپایان نامه تأثیر ترکیب تنوع هیات مدیره بر کیفیت گزارشگری مالی و ریسک در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پایان نامه مطالعه تطبیقی میزان مشارکت سیاسی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد واحد نجف آباد پایان نامه تحلیل اجتماعی مصرف نمایشی در بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان بوکان […]
[جمعه 1398-09-15] [ 11:17:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|