پایان نامه ، پروژه ، سمینار ، پروپوزال فروش صنایع | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
دانلود پایان نامه : شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا)متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا) دانلود پایان نامه ارشد:سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایعمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :شیمی گرایش :شیمی- فیزیک عنوان : سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایع پایان نامه ارشد: بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و …) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگاندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و …) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگان پایان نامه ارشد مهندسی صنایع: انتخاب تامین کننده بهینه توسط خرده فروش تحت سیستم کنترل موجودی توسط فروشندهدانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع پایان نامه مهندسی صنایع گرایش صنایع: مدل سازی هم زمان سیستم های تولید سلولی پویا و قیمت فروشمتن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع دانشگاه علوم و فنون مازندران دانشکده مهندسی صنایع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع گرایش صنایع عنوان: مدلسازی همزمان سیستمهای تولید سلولی پویا و قیمت فروش استاد راهنما: دکترنیکبخش جوادیان پایان نامه مهندسی صنایع گرایش صنایع: ارائه مدلی جهت بهینه سازی مسیر ویزیت فروشندگان با در نظر گرفتن یکنواختی بار کاری و حل مدل با الگوریتم ژنتیک GAو مقایسه خروجی نتایج با الگوریتم مورچگانACOمتن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم و فنون مازندران پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع گرایش صنایع موضوع : ارائه مدلی جهت بهینه سازی مسیر ویزیت فروشندگان با در نظر گرفتن یکنواختی بار کاری و حل مدل با الگوریتم ژنتیک […] پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربیندانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A( مدیریت دولتی گرایش سیستمهای اطلاعاتی عنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک […] پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاهدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 برای رعایت حریم خصوصی […] پایان نامه اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتریدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی و اجتماعی گروه اقتصاد پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان فارسی اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری در آژانس های مسافرتی نا شهریور 1391 […] پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی تأثیر گذار بر صادرات صنایع بهداشتی و شویندهمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده مدیریت پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A.” (رشته مدیریت بازرگانی– گرایش بازرگانی بین المللی) عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی تأثیر گذار بر صادرات صنایع بهداشتی و شوینده شهریور 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […] پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیشبینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیونمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بینالملل عنوان پایان نامه: پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیشبینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون(مطالعه موردی: شرکت ملی صنایع مس ایران) زمستان […] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران) زمستان […] پایان نامه ارایه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش ارایه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران پایان نامه برای دریافت پایان نامه درجه کارشناسی ارشد کارشناس ارشد MBA بهمن 1392 برای رعایت حریم خصوصی […] پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A)) مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان : تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابی (مطالعه موردی استان تهران) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […] پایان نامه بررسی وضعیت فروش واکسن هپاتیت ب در کشورهای منطقه و تدوین استراتژی مناسب جهت توسعه صادرات آن در ایرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان پایان نامه: بررسی وضعیت فروش واکسن هپاتیت ب در کشورهای منطقه و تدوین استراتژی مناسب جهت توسعه صادرات آن در ایران استاد مشاور: دکتر […]
[شنبه 1398-09-16] [ 03:01:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|