متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت،اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد  رشته : مدیریت MBA گروه : MBA عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک استاد مشاور : دکتر محمد […]

پایان نامه شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­کارگیری بازار الکترونیکی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  (گرایش بازاریابی بین­الملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­کارگیری بازار الکترونیکی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمد­رضا کریمی علویجه شهریور 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه ارشد : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­کارگیری بازار الکترونیکی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­کارگیری بازار الکترونیکی

پایان نامه  بررسی ورودی­ها و خروجی­های موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکت­های کوچک و متوسط شهر کرمانشاه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت                          دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه                              دانشکده تحصیلات تک                               گروه مدیریت بازرگانی (M.A.) پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ” گرایش بازاریابی”  عنوان:  بررسی ورودی­ها و خروجی­های موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکت­های کوچک و متوسط شهر کرمانشاه  شهریور 94 برای رعایت […]

پایان نامه بررسی تأثیر گرایش بازار ادراک‌شده و گرایش نوآوری ادراک‌شده بر وفاداری الکترونیکی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین‌الملل بررسی تأثیر گرایش بازار ادراک‌شده و گرایش نوآوری ادراک‌شده بر وفاداری الکترونیکی:  تبیین نقش کیفیت خدمات الکترونیکی،رضایت الکترونیکی و سودمندی ادراک‌شده (موردمطالعه : خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهران ) استاد مشاور جناب آقای دکتر […]

پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه  ایران در شهرستان رشت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی  ارشد (M-A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه       عنوان : نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه  ایران در شهرستان رشت   تابستان 1394 […]

پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی  ارشد (M-A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه عنوان : نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه  ایران در شهرستان رشت تابستان 1394 برای رعایت حریم خصوصی […]

پاین نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده حسابداری و مدیریت   پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گروه علوم انسانی   عنوان پایان نامه : تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور)       بهمن1393     برای […]

پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گروه آموزشی مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول عنوان: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران   نیمسال تحصیلی شهریور 1394 برای […]

پایان نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه پیام نور دانشکده حسابداری و مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گروه علوم انسانی عنوان پایان نامه : تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور) بهمن1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

دانلود پایان نامه ارشد : بررسی تاثیر بازارگرایی بر نوآوری سازمانی مدیران در شرکت صنایع الکترونیک

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی تاثیر بازارگرایی بر نوآوری سازمانی مدیران در شرکت صنایع الکترونیک

پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه  در مقابل اعتماد فروشنده

دانلود پایان نامه ارشد: شناسایی عـوامل موثر بر به­کارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاه­های اقتصادی و اساتید دانشگاه­های خوزستان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : شناسایی عـوامل موثر بر به­کارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاه­های اقتصادی و اساتید دانشگاه­های خوزستان

دانلود پایان نامه ارشد : شناسایی عـوامل موثر بر به کارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاه های اقتصادی و اساتید دانشگاه های خوزستان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : شناسایی عـوامل موثر بر به کارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاه های اقتصادی و اساتید دانشگاه های خوزستان 

دانلود پایان نامه ارشد : نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  عنوان : نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت به همراه پروپوزال (در فایل جداگانه) – مقاله بیس های پروپوزال – پرسشنامه و داده های پرسشنامه و…


موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1398-09-18] [ 07:43:00 ب.ظ ]