پروپوزال، پایان نامه، سمینار با موضوع ارزیابی GIS | ... | |
متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است
پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیشبینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیونمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بینالملل عنوان پایان نامه: پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیشبینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون(مطالعه موردی: شرکت ملی صنایع مس ایران) زمستان […] پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیکمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت،اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته : مدیریت MBA گروه : MBA عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک استاد مشاور : دکتر محمد […] پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه) شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام […] پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکردمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه) شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام […] پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایرانمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گروه آموزشی مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول عنوان: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران نیمسال تحصیلی شهریور 1394 برای […] پایان نامه ارشد:نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریاییمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :مدیریت بازاریابی عنوان : نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی دانلود پایان نامه ارشد : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاریدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : داخلی عنوان : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابیدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوان طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 […] پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابیدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاداسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش تحول عنوان: تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی (مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان) […] پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونیپایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […] پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت رشته مدیریت نشر عنوان: شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابی استاد مشاور: نازنین شیرزادخان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی […] پایان نامه تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامینمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشتهی مدیریت اجرایی عنوان تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین ( پژوهشی در شرکتهای صنایع شیمیایی استان زنجان) استاد مشاور دکتر سید کمال صادقی تاریخ ارائه پایان نامه بهمن ماه 1392 برای رعایت حریم […] پایان نامه همسوئی استراتژیهای بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابلمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی مهر البرز همسوئی استراتژیهای بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت MBA استاد مشاور دکتر محمدعلی شاهحسینی زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […] پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسطمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط به منظور بقا در شرایط رکود اقتصادی به روش FANP استاد مشاور: دکتر: دکتر میثم شیر خدایی […] پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابیمتن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام دانشکده ادبیات و علوم انسانی (گروه مدیریت نشر و صنایع چاپ) پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت نشر شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابی […]
[جمعه 1398-09-15] [ 03:14:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|