متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته دانشکده حقوق پایان نامه دوره کارشناسی ارشد حقوق مالکیت فکری عنوان: «مقیاس تجاری»  بر مبنای تریپس با تکیه بر دعوای آمریکا علیه چین در سازمان تجارت جهانی تابستان 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی […]

 

پایان نامه ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول

دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباد دانشکده علوم  انسانی – گروه مدیریت صنعتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A » گرایش : تحقیق در عملیات عنوان: ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با استفاده از تحلیل پوششی داده ‌ها   تابستان 1393      برای رعایت حریم […]

پایان نامه بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A.) گرایش بازاریابی  عنوان: بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه استاد مشاور: جناب آقای دکتر سعید سعیدا سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی فناوری در شرکت های دانش بنیان: مطالعه موردی واحدهای مستقر در پارک های علم و فناوری تهران ، خراسان رضوی و سمنان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی     واحد علوم تحقیقات دانشکده علوم انسانی – گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه ی کارشناسی ارشد”M.A.”در رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک   عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی فناوری در شرکت […]

پایان نامه قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده حسابداری و مدیریت گروه مدیریت بازرگانی عنوان قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بین الملل مرداد 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی     واحد علوم تحقیقات دانشکده علوم انسانی – گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه ی کارشناسی ارشد”M.A.”در رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی فناوری در شرکت های […]

پایان نامه ارشد : طراحی مجتمع تجاری_تفریحی در شهرستان ساری

دانلود متن کامل پایان نامه طراحی مجتمع تجاری_تفریحی در شهرستان ساری

دانلودایان نامه ارشد: تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری

دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد                                                                          رشته:مدیریت بازرگانی              گرایش: بیمه عنوان: تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری(مطالعه موردی: کلیه مشتریان بیمه ایران استان گیلان) استاد راهنما:  دکتر روح الله علیخان […]

دانلود پایان نامه : تاثیریکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری(شرکت های تولیدی قطعات خودرو)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : تاثیریکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری(شرکت های تولیدی قطعات خودرو)

دانلود پایان نامه ارشد : طراحی مجتمع تجاری-تفریحی با رویکرد طبیعت گرایی با تاکید بر سازواره های طبیعی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :معماری گرایش :معماری  عنوان : طراحی مجتمع تجاری-تفریحی با رویکرد طبیعت گرایی با تاکید بر سازواره های طبیعی

دانلود پایان نامه ارشد: نقش یکپارچگی سیستم های اطلاعاتی وبرنامه ریزی منابع سازمانی در پیاده سازی هوش تجاری

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیک عنوان : نقش یکپارچگی سیستم های اطلاعاتی وبرنامه ریزی منابع سازمانی در پیاده سازی هوش تجاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک عنوان: نقش یکپارچگی سیستم های اطلاعاتی وبرنامه ریزی منابع […]

پایان ‏نامه‌ کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاههای لوازم خانگی اسنوا)

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های  تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاههای لوازم خانگی اسنوا)

دانلود پایان نامه : بررسی ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه ایران)

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه ایران)

پایان نامه : بررسی موانع توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط ایران و ارائه مدل تجاری آن مطالعه موردی خوشه نساجی استان یزد

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الكترونیك

دانلود پایان نامه:انتخاب روش مناسب سرمایه گذاری خارجی در صنعت بالگرد ایران ـ مورد مطالعه تعمیرات، نگهداری و خدمات پروازی بالگردهای تجاری

صنعت بالگردکشور، ازجمله صنایعی است که برای توسعه نیازمند صرف هزینه‌های فراوان می‌باشد. به علاوه اینکه توسعه این صنعت نیازمند تکنولوژی‌های پیشرفته نیز می‌باشد. به منظور دستیابی به تکنولوژی روز در صنعت مربوطه نیاز به انتقال فناوری از شرکتهای چندملیتی و یا دارندگان تکنولوژی دراین صنعت و استفاده از روش‌های مناسب سرمایه‌گذاری خارجی برای انتقال تکنولوژی از آنها ضروری به نظرمی آید. روش‌های گوناگونی برای سرمایه‌گذاری خارجی وجوددارد. بی شک یافتن بهترین و مناسب‌ترین روش که فراخور صنعت موردنظر، حداکثر منافع ملی کشور میزبان را به ارمغان بیاورد، ازاهمیت فوق‌العاده‌ای برخورداراست.
در این تحقیق سعی شده است با استفاده ازرویکرد ترکیبیANTROPY وTOPSIS فازی، روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت بالگرد کشور شناسایی، اولویت‌بندی و نهایتا ًمناسب ترین روش انتخاب گردد. با توجه به نتایج بدست آمده از تعیین درجه اهمیت شاخص‌های تحقیق، شاخص هزینه های سرمایه‌ای وتقویت بازار رقابتی از دیدگاه خبرگان، بالاترین اولویت راکسب نموده‌اند. همچنین سرمایه گذاری مشترک به عنوان مناسب‌ترین روش در بین هشت روش منتخب تحقیق انتخاب گردید.


موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1398-09-18] [ 10:27:00 ب.ظ ]