متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است

 

دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباد دانشکده علوم  انسانی – گروه مدیریت صنعتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A » گرایش : تحقیق در عملیات عنوان: ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با استفاده از تحلیل پوششی داده ‌ها   تابستان 1393      برای رعایت حریم […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(MA) گرایش: مالی موضوع بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر استاد مشاور: سرکار خانم نیلوفر ایمان خان […]

پایان نامه : بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری

                     دانشگاه آزاد اسلامی                       واحد شهرقدس گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی((M.A گرایش:  بازاریابی عنوان: بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری استاد راهنما  : دکتر الهام فریدچهر استاد مشاور : دکتر […]

دانلود پایان نامه : بررسی ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه ایران)

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه ایران)

دانلود پایان نامه ارشد : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  گرایش : داخلی عنوان : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول) بهمن 1391    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)   گرایش: مالی   عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران»   زمستان 1393   […]

پایان نامه موارد مداخله دادگاهها در داوری تجاری بین المللی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق                   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A  )                                        موضوع : موارد مداخله دادگاهها در داوری تجاری بین المللی تابستان 1391    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه بررسی فقهی- حقوقی داوری تجاری بین المللی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشـگاه تبریز پردیس بین المللی ارس گروه حقوق     پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی حقوق گرایش خصوصی     عنوان: بررسی فقهی- حقوقی داوری تجاری بین المللی   تابستان 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه […]

پایان نامه نقش اقدامات مدیریت منابع انسانی در مسئولیت پذیری اجتماعی و نتایج حاصل از عملکرد در شرکت های محدوده منطقه آزاد  تجاری- صنعتی انزلی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت دولتی گرایش : منابع انسانی موضوع : نقش اقدامات مدیریت منابع انسانی در مسئولیت پذیری اجتماعی و نتایج حاصل از عملکرد در شرکت های محدوده منطقه آزاد  تجاری- صنعتی انزلی سال […]

پایان نامه شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای تاثیر گذار بر تجاری سازی یافته های پژوهشی در حوزه فنی مهندسی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای تاثیر گذار بر تجاری سازی یافته های پژوهشی در حوزه فنی مهندسی ( مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه تهران)  استاد مشاور جناب آقای دکتر عادل […]

پایان نامه تاثیر نام و نشان ملی بر نام و نشان شرکت­های ایرانی در بازار هدف

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی           واحد کرمانشاه            دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: بازاریابی    عنوان   تاثیر نام و نشان ملی بر نام و نشان شرکت­های ایرانی در بازار هدف مرداد 1393 برای […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد M.A)) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری (مطالعه موردی لبنیات گلپایگان) استاد مشاور: دکتر حمید زارع  بهار 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A.) گرایش بازاریابی  عنوان: بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه استاد مشاور: جناب آقای دکتر سعید سعیدا سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه بررسی ارتباط دانشگاه و صنعت جهت تجاری سازی پژوهش­های دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1391

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.)  رشته :مدیریت بازرگانی   گرایش :بازاریابی  عنوان: بررسی ارتباط دانشگاه و صنعت جهت تجاری سازی پژوهش­های دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1391  استاد مشاور: دکتر محمد علی غضنفری تابستان 1392 برای […]

موضوعات: بدون موضوع
[شنبه 1398-09-16] [ 11:35:00 ب.ظ ]