متن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت  گرایش : رسانه عنوان :   مقایسه رابطه سبک رهبری و جوّ سازمانی با انگیزش کارکنان 

 

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت: تأثیر مدیریت رسانه بر اخلاق سازمانی

متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

پایان نامه ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی  عنوان: ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه ارشد: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان)

پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات :بررسی و ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری از طریق رسانه سیار

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات  گرایش : تجارت الکترونیک عنوان : بررسی و ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری  از طریق رسانه سیار 

پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل با عنوان : بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان

پایان نامه روانشناسی گرایش تربیتی: بررسی میزان مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان تهرانی و ارائه راهکارهای رسانه ای برای تقویت آن

متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات تهران پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی (M.A) گرایش تربیتی عنوان: بررسی میزان مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان تهرانی و ارائه راهکارهای رسانه ای برای تقویت آن استاد راهنما: دکتر اسماعیل سعدی‌پور

پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت                دانشگاه آزاد اسلامی               واحد کرمانشاه                  دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی   پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A   عنوان : مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه […]

پایان نامه تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم اجتماعی دانشکده  اقتصاد و  علوم اجتماعی گروه آموزشی علوم اجتماعی   پایان­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی –  جامعه­ شناسی   عنوان:   بررسی تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران دبیرستانی شهر همدان   30 تیر 1393 […]

پایان نامه بررسی وضعیت سیستم­های اطلاعات مدیریت کتابخانه­های مرکزی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه اصفهان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه علوم کتابداری و اطلاع رسانی  پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی گرایش کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی وضعیت سیستم­های اطلاعات مدیریت کتابخانه­های مرکزی (سامک) دانشگاه­های شهر تهران  استادان مشاور: دکتر منوچهر خردمندنیا دکتر علی شائمی برای […]

پایان نامه تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات عنوان تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی بهمن ۱۳۹3   برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران       رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی)   تابستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه تاثیر نمایش رسانه ای چهره های مشهور در گرایش به مُد و جنس مخالف

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد دانشکده ………..، گروه علوم اجتماعی پایان­نامه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: ارتباطات عنوان تحقیق : تاثیر نمایش رسانه ای چهره های مشهور در گرایش به مُد و جنس مخالف در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر کرج استادمشاور دکتر   پاییز 1392 برای […]

پایان نامه رابطه بین مدیریت دانش وارتباطات سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گروه مدیریت  رابطه بین مدیریت دانش وارتباطات سازمانی مطالعه موردی (بانک مسکن استان ایلام پایان نامه ارائه شده به مدیریت تحصیلات تکمیلی به عنوان بخشی از فعالیت های تحصیلی لازم برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی استاد مشاور دکتراسفندیارمحمدی  آذر1391 برای رعایت حریم […]

پایان نامه تأثیر به ‌کارگیری سیستم‌ اطلاعات مدیریت بر تصمیمات مالی مدیران حوزه علمیه استان قم

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مالی  عنوان : تأثیر به ‌کارگیری سیستم‌ اطلاعات مدیریت بر تصمیمات مالی مدیران حوزه علمیه استان قم  پاییز1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]


موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1398-09-18] [ 07:15:00 ب.ظ ]