متن کاملمتن کامل این پایان نامه ها در سایت zusa.ir موجود است پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل  بهمن ماه 139 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

 

پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه دوره‌ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین‌الملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]

پایان نامه بررسی رابطه بین مصرف انرژی برق، اشتغال و درآمد واقعی در ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد  گروه  علوم اقتصادی                                                             پایان نامه­ تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رششته اقتصاد گرایش علوم اقتصادی […]

پایان نامه بررسی تأثیر درآمدهای توریسم بر رشد اقتصادی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد   گروه اقتصاد عنوان پایان نامه: بررسی تأثیر درآمدهای توریسم بر رشد اقتصادی (بررسی مقایسه ای بین گروهی از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه منتخب) ارائه شده جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد گرایش محض استاد مشاور: دکتر حسن تحصیلی زمستان 93 […]

پایان نامه بررسی تأثیرجهش پولی نرخ ارز بر ضریب جینی در هر دهک درآمدی در ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش اقتصاد          پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته اقتصادگرایش علوم اقتصادی بررسی تأثیرجهش پولی نرخ ارز بر ضریب جینی در هر دهک درآمدی در ایران استاد مشاور : دکتر شهرام گلستانی شهریور ماه  1392 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(MA) گرایش: مالی موضوع بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر استاد مشاور: سرکار خانم نیلوفر ایمان خان […]

پایان نامه تجزیه و تحلیل ارتباط پویای میان سرمایه گذاری، درآمد و سود سهام پرداختی در بورس اوراق بهادار

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه    برای دریافت درجه کارشناسی ارشد       در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی                                                                عنوان پایان نامه تجزیه و تحلیل ارتباط پویای میان سرمایه گذاری، درآمد و سود سهام پرداختی در بورس اوراق بهادار           پاییز  1394 برای رعایت حریم […]

پایان نامه تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی در بازار لوازم خانگی استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی ، گرایش داخلی                                                                                                                               عنوان : تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی در بازار لوازم خانگی استان […]

پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف­کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای در استان گیلان)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی   گرایش: بازرگانی بین­الملل     عنوان: تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف­کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های […]

پایان نامه تجزیه و تحلیل ارتباط پویای میان سرمایه گذاری، درآمد و سود سهام پرداختی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان نامه    برای دریافت درجه کارشناسی ارشد       در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی   عنوان پایان نامه تجزیه و تحلیل ارتباط پویای میان سرمایه گذاری، درآمد و سود سهام پرداختی در بورس اوراق بهادار پاییز  1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی ، گرایش داخلی عنوان : تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی در بازار لوازم خانگی استان گیلان تابستان 94 […]

پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی   گرایش: بازرگانی بین­الملل عنوان: تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت ارائه خدمات برون‌سپاری مالیات بر درآمد مشاغل خودرو دفاتر پیشخوان دولت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتی (M.A) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت نیروی انسانی عنوان: ارزیابی کیفیت ارائه خدمات برون‌سپاری مالیات بر درآمد مشاغل خودرو دفاتر پیشخوان دولت  ازدیدگاه مودیان – مطالعه موردی شهرستان […]

دانلود پایان نامه : بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاه‏های لوازم خانگی ال جی و سونی در همدان)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی عنوان :بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاه‏های لوازم خانگی ال جی و سونی در همدان) گرایش:بازاریابی

دانلود پایان نامه ارشد:پیش­بینی درآمدهای مالیاتی استان مازندران با استفاده از شبکه­ های عصبی مصنوعی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازگانی گرایش :مالی  عنوان : پیش­بینی درآمدهای مالیاتی استان مازندران با استفاده از شبکه­ های عصبی مصنوعی

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-09-10] [ 01:23:00 ق.ظ ]